به نظرم کاری به حرف بقیه نداشته باش دکترت هرطور صلاح دونسته همونو انجام بده
الان این ازمایش مشکلش چیه؟
اینم دومین غربالگری بود که تکرار کردم .
اینه تازه من بالاتر بوده
استرس نگیر ازمایشت که چندان ریسک نداره منم با این که اوکی بود کواد مارکر رو دادم اون استرس برای بچه بیشتر ضرر داره
منم فری بتام اول ۱۱۰ بود تو آزمایش دوم ۷۵ بود
برا من فقط سندرم ریسک بود تریزومی ها نه بهتره سلفری بدی خیالت راحت باشه
آزمایشگاه کجا انجام دادی اگه المهدی شهرکرد
اکثرا بالا میزنه
منم کواد مارکر انجام دادم
بعد گفت برو سلفری ولی نگرانی ندارع
سلفری رو نرفتم دیگه
بنظرم سلفری رو انجام بده راحت میشی
سلفری بده خودتو راحت کن ،از استرس و دل مشغولی رها میشی
هرکدوم دقیق هس اونو انجام بده یبار هزینه کن
کواد مارکر یعنی چی؟
اینہہہہہ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.