۳ پاسخ

گویا بله .ولی مگه آمریکا سر قولش میمونه؟
مگه سال ۶۱ که قرارداد الجزایر رو امضا کردیم و مذاکره کردیم و گروگان های آمریکایی رو آزاد کردیم آیا آمریکا سر تعهداتش موند؟آیا تحریم هارو برداشت؟آیا دست از دشمنی باهامون برداشت؟
بقول قدیمیا خر همونه فقط پالونش عوض شده .حالا آمریکا همون آمریکاست فقط رئیس جمهورش عوض شده

اره ..ولی مگه آمریکا سر قولش میمونه

آره دیگ مگه دیشب نشد

سوال های مرتبط