آه از بچه های میناب آه
حالا باز بریزین بیرون پرچم تکون بدین:)))
خداودادمردم ایران برسه چراهریکی یچیزمیگین جنگ میشه مینالین اتش بس میشه مینالین توافق میشه مینالین اخرشم میاین میگن تقصیرپرچم ب دست هاست واه دی ماه والادی ماه همجارواتیش زدن سوختن چ انتظاری دارین شماها
عقلم خوب چیزی
خو تا کی جنگ باشه و کشت و کشتار
قدیم هم دعوا بود بلاخره خون بس و خون صلح میکردن
الان جنگ بشه خو تهش چی
هزاران جوان دیگه از این مملکت کشته بشه چیزی درست میشه آخه
همه عزیزانی که از دست دادیم به هر شکلی
فرزند این اب و خاک بودن و مادراشون مادر بودن
چیشد بلاخره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.