خدا قوت ویژه ب اونایی ک دوقلو دارن دهن آدم سرویس میشه ک

۴ پاسخ

به نام خدا دوقلو دارم دیگ خواب و کمر نمونده واسم خونه مامانمم و نمی‌دونم تا کی باید بمونم اینجا

خیلی سخته دوقلو

حالا دوقلو ها بدنیا بیان اون سختتره من همیشه ب اونا فک میکنم😑😑😑

🖖🏼🥹❤️من الان ۱۴ هفته هستم ولی خیلی سخته از همین الان دارم میترکم از درد خدا داند بعد زایمان چی میشه😂😂فقط سلامت بیان بغلم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🤰🏻❤️ مامان پسرم🤰🏻❤️ ۳ ماهگی
مامان Ela مامان Ela روزهای ابتدایی تولد