نهههه زایمان کنم حداقل بچه ها جلو چشمم باشن🥲 اینقدر سونوها هردفعه دکتر ایراد درمیاره
من ب تو حسودیم میشه 😁🥰😍😂
حسودیت نشه ما داریم جرر میخوریم
من به اونایی که مامان نشدن و راحتن
امشب فکر کنم باید نشسته بخوابم از دنده درد البته همون نشسته هم نفسم میگیره 😮💨🥲
الانم برام میخنده ذوق میکنم ازشیرخوردنش ذوق میکنم قربون صدقه اش میرم ولی توشکم فقط باتکوناش ذوق میشدم اگه نزنه استرس دارم چرانمیزنه ولی الان استرسی ندارم راحت شدم ازاسترس بارداری
ما هم ب شما حسودیمون میشه😂😂
من خوشحالم ازاینکه نی نی ام پیشمه توبغلمه درسته اذیتم توخواب شب هی بیدارم میکنه ولی توبارداری ازدردنمیتونستم پهلو به پهلوبشم الان سبک شدم😍
من نه دلم می خواد زایمان کنم نه می خوام تو این وضعیت بمونم، الان که از درد دنده و لگن و کمر در عذابم بعد از زایمان هم می دونم روزای سختی دارم
کلی استرس داریم و ترس داریم الان فقط مشکل خواب اونم درست میشه
اینجوری نگین واقعا ضد حاله الان برا ما هفته های آخری
بخدا الانم ما خواب نداریم
منم به اونایی که زایمان کردم حسودیم میشه
من چهار روز دیگه میزام😂
ماهم به اونایی که زایمان کردن
چرا که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.