یعنی اونایی ک طبیعی زاییدن نفخ نکردن؟

۳ پاسخ

اتفاقا منم یه هفته ۱۰ روز نفخ داشتم

آخ آخ من تا ۲۰ روز داشتم

عه طبیعیه؟ من فکر میکردم چون کمپوت گلابی خوردم نفخ کردم

سوال های مرتبط

مامان Ela مامان Ela روزهای ابتدایی تولد