حتما دکترت خوب نبوده
من سزارین کردم عالی بود حتی پمپ درد هم نگرفتم و فقط با شیاف دردمو کنترل کردم .
شوهرم ک میومد در بخش زنان خودم بچه رو میبردم ببینه با وجود بخیه هام و اصلا اذیت نبودم . کاش دکتر بهتری انتخاب میکردی
احتمالا بچه اولته و طبیعی تاحالا زایمان نکردی ک به درد سزارین میگی درد من سر طبیعی مرگو جلو چشمم دیدم بعد زایمانم حتی نمیتونستم تنهایی راه برم سزارین عالی بود
خدا کمکت کنه
برای من که خداروشکر عالی بود حتی شیاف هم استفاده نکردم فقط بعد عمل خود پرستارا گفتن باید بزاری یدونه اون موقع گذاشتم
من قراره سومی سزارین کنم اوف🥴🤦🏾♀️
به دست دکتر خیلی ربط داره اگه کار بلد باشه دستش سبک باشه زود درد رفع میشه و سرپا میشی
شیاف بزار فقط
زود میره نگران نباش خودت زود به زود شیاف بردار
برا من عالی گذشت خدایی
سزارین اتفاقا مراقب داشته باشی خیلی خوبه
خدا بهت صبر بده😩
والا خیلی راحت و خوبه
وای منم میخوام سزارین بشم
یعنی خیلی سخته ؟ کدوم قسمتش سخخت تره
وایی نگوو دیگه مارو نترسون خاهرر
فقط تا کی درد باقی میمونه
خیلی سخته ؟ من دنبال کارامم اختیاری سز بشم
دقیقاااا
سختیش یه هفته هست
بعدش درست میشه
دقیقا نه میشه بشینی نه میشه تکون بخوری درد داری همش
خداقوت
دقیقا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.