تا چند ماهگی دیگ لازم نیست آب رو بجوشونیم برای خوردنشون

۴ پاسخ

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

منکه یه اشت پرسیدم گفت تا همیشه
گفت حتی خودتونم آب جوشیده بخورید
البته من ب پسرم دیگه آب تصفیه شده میذم

یک سالگی . ولی من از هشت ماهگی از اب تصفیه میدم

هرچی بجوشونی بهتره. ، اخه اب شیر خیلی گچ داره

سوال های مرتبط