اگر دقت کنی روز12 پررنگ تر بقیس
بنظرم به این کیت ها اعتماد نکن تا ۲۰سیکلت اقدام کن
.لم تخمک گزاریت ۱۲سیکل و ۱۳بوده درستش اینه ک خط دوم باخط اول تویه سطح رنگی باشن و یا خط دوم پررنگ تر باشه یعنی تخمک آزاد شده و مثبته باقی کیتا منفیه من اولین باره استفاده کردم
۱۷و ۱۸ سیکلم دوباره مثبت شد دکتر گفت اینا بالغ هستن
اصلی اینه سیکلت مثل منه اقدام کن فولیک مهم اینه
بعضی وقتا دیر تر ازاد میشه
تنبلی داری ک اینطور نشون میده
کیت تخمک گذاریه
یا دوتا فولیکول ازاد وردی یا تبلی داری همش مثبت برات نشان میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.