اره احتمالا دو تا فولی داشتی یکی امروز داره آزاد میشه
انشالله این ماه مثبت بشی عزیزم و خدا برات نگهش داره🥹
احتمالا این ماه گرفته و مثبتی، البته اینجا دیدما هرکی باردار بود این کیت منفی نمیشد براش یاهم چند روز مثبت بود
دکتر فرحناد بهت دارو چی داد؟
بارداری
به کیت توجه نکن تا ۲۰ سیکل یه شب در میون اقدام کن
میشه بگی دقیقا چطور استفاده میکنی از کیت ها؟ و چه زمانی در روز
خوب اگ اقدام کنی چی میشه
دوتا تخمک داشتی ک درحال آزادسازی بودن ممکنه الان دومی آزاد شده اقدام کن
خب تا ۱۸سیکل فولیکول هست دیگه باید اقدام داشته باشی لگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.