۱۳ پاسخ

باید ۱۵ اقدام‌میکردی گل

ان شاالله بی بی مثبت میزنی این ماه مثه این دوخط پررنگ

آره عزیزم آزاد کردی به امید خدا
دیشب رابطه داشتی؟؟

۱۵ باید اقدام‌میکردی

ماشاالله به این تستای پررنگ 😍
من خیلی زور بزنم دوروز پررنگ میشه🤦‍♀️
آمپول زدی ؟

ازادشده.انشاا...مثبت میشی

روز ۱۵سیکلت آزاد شده بودم

این کیت ها رو دونه ای چند میگیری؟

۱۵ آزاد شده، ولی چون منظم نزدیکی داشتی اشکال نداره

انشالله چند روز دیگه عکس بی بی چک مثبت میذاری قشنگم😍😍😍

15 سیکل ازاد شده فکر کنم

انشاالله باردار میشی اقدام کن پس

آاااازاد شده ننه
ایشالا آااازادی قسمت همه

سوال های مرتبط