۴ پاسخ

من تازه یاد گرفته چهار دست پا میره از جایی میگیره بلند میشه بعضی وقتا.
کوخ. بابا. امه(مَمَه). دَدَ. اینارو میفهمم فقط ولی چنتا دیگه هم میگه ک نمیفهمم چی میگه
مثلا میگم هاپو چی میگه میگه آپ. میخواد بگه هاپ میگه آپ😂🥹

سلام مامان عزیزاصفهانی.همگی خداقوت.آتلیه کودک کجا رو پیشنهاد میدین برای یک سالگی؟؟

دختر من بابا نه نه چیه هیس اینارو میگه ب اب میگ مم الو میکنه پتو میکشه سرش دالی میکنه کلاغ پر بلده بگم توپت کو میره میاره سوار تاب میشه میگ تا تا چند ثانیه مستقل وای میسه میگ ت ت ینی تک🤣

به مرور بهتر میشه
تکامل هر بچه ای فرق داره

پسر من خیلی زود به حرف افتاد ولی دیر راه افتاد

سوال های مرتبط

مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی