یکم هویج و سیب زمینی بذار کامل بپزه با آب.یک قاشق چای خوری ارد برنجم بریز داخلش پوره کن بده بخوره
سوال:سلام مامانای گل و دوست داشتنی ادیت عکس انجام میدم دوست داشتید عکس فرشته های کوچولوتون رو به بهترین و ماندگار ترین عکس ها تبدیل کنید در خدمتم
ماهگرد ,تولد ،جشن های دندونی و ...و عکس های روزمره و حتی عکس های دونفره و عکس بارداری و عکس های خودتون با نی نی تون پیام بدید نمونه براتون ارسال میشه از ادیت های انجام شده مورد پسند بود براتون انجام میدم
۰۹۹۰۵۶۲۲۳۶۶ روبیکا درخدمتم
راستا مامانا یکی رایگان ادیت میزنم براتون که مطمعن باشید و دوست داشتید درخدمت هستم
بهم پیام بدید نمونه کار میفرستم
کاملا طبیعی و چهره مطابق عکس و بازسازی کاملا طبیعی با قیمت مناسب ۵۰ تومان
اره
اول پوره بده ببین حساسیت نداره
بعد همه رو باهم بذار بپزه و تو میکسر میکس کن بده بخوره
من اول فرنی دادم الآنم دارم پوره هویج میدم اما خالی نمیخوره با آرد برنج قاطی میکنم میدم نمیدونم درسته یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.