خانومایی ک شیر خودتونو میدین
راسته که مو میریزع لاغر میشه ادم؟

۱۲ پاسخ

من دوماهه شیر میدم هیچ اتفاقی واسم نیوفتاده تراکم موهام عالیه ناخون و دندون و وزنم هم اوکیه ولی اینم بگم کلسیم و کلی ویتامین دیگه میخورم

موم نریخت ولی خیلی لاغر شدمممم خیلی خوشحالم🥹

بله واسه من که اینجوری بوده.

بنظرم مولتی وآهن وکلسیم روتوی شیردهی هم بایدادامه داد

من سردختراولم دنده هام زده بودبیرون ارلاغری😐

مو که کلا بعد از زایمان میریزه چه شیر خودتو بدی چه ندی.لاغر شدنم اگه همزمان با شیر دادن خودتو تقویت کنی زیاد لاغر نمیشی ولی اگه مراعات نکنی لاغر میشی.البته به اشتها هم ربط داره.مثلا من قبل بارداریم اصلا اشتها برا غذا خوردن نداشتم 57 بودم تو بارداری خیلی اشتهام زیاد شده رسیدم الان به 76 .ولی میدونم دوباره بعد از زایمان اشتهام کم میشه

تو چه شیر بدی چه ندی مو بعد از زایمان میریزه
بخاطر تغییرات هورمونی

الان کلی ویتامین هست که باعث میشه بدنت ضعیف نشه اونقدر

اگه خودتو تقویت نکنی آره

من موهام ریخت اما لاغر نشدم

کاش لاغربشم😂🥺

آره درسته

سوال های مرتبط