من چند ساعت خودم درد کشیدم بعد آمپول زدن خیلی درد داشت 😓😓😓😓
من با امپول فشار زایمان طبیعی کردم مرگا به چشمم دیدم
من ک بخاطر فشار بالام تو 39 هفته زایمان کردم بهم هیچ چیزی هم نزدن فقط اخر ک دیدن حالم خیلی بده امپول باز کننده رحم زدن ک رحمم زود تر باز بشه تا بچه بیاد
کمک میکنه به روند زایمان
من سر هرسه تا بچم آمپول فشار زدن
اولی کیسه آبم پاره شد، آمپول زدن 3 ساعته زایمان کردم
دومی دردم نمیگرفت 41 هفتع بدون درد بستری شدم. با آمپول فشار 8 سااااعت درد کشیدم😭
سومی هنوز 35 هفته و 6 روز بودم. بستری شدم انقد معاینه کردن تا وقتی دردم گرفت. بازم آمپول فشار زدن. 1 ساعته زایمان کردم
اما برای سومی ماما همراه داشتم
اگه برات ممکنه، حتما ماما همراه بگیر
من ک زایمان اولم طبیعی بود با سرم و آمپول فشار بچه را بدنیا آوردم خیلی اذیت شدم
اینو باید کسایی جواب بدن که هم زایمان بادرد طبیعی داشتن و هم زایمان با آمپول فشار
من که خودم ۴۰ هفته و۴ روز با آمپول فشار دخترم به دنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.