سلام خانما بیایین از تجربه آمپول فشار بگین

۶ پاسخ

من چند ساعت خودم درد کشیدم بعد آمپول زدن خیلی درد داشت 😓😓😓😓

من با امپول فشار زایمان طبیعی کردم مرگا به چشمم دیدم

من ک بخاطر فشار بالام تو 39 هفته زایمان کردم بهم هیچ چیزی هم نزدن فقط اخر ک دیدن حالم خیلی بده امپول باز کننده رحم زدن ک رحمم زود تر باز بشه تا بچه بیاد

کمک میکنه به روند زایمان
من سر هرسه تا بچم آمپول فشار زدن
اولی کیسه آبم پاره شد، آمپول زدن 3 ساعته زایمان کردم
دومی دردم نمیگرفت 41 هفتع بدون درد بستری شدم. با آمپول فشار 8 سااااعت درد کشیدم😭
سومی هنوز 35 هفته و 6 روز بودم. بستری شدم انقد معاینه کردن تا وقتی دردم گرفت. بازم آمپول فشار زدن. 1 ساعته زایمان کردم
اما برای سومی ماما همراه داشتم
اگه برات ممکنه، حتما ماما همراه بگیر

من ک زایمان اولم طبیعی بود با سرم و آمپول فشار بچه را بدنیا آوردم خیلی اذیت شدم

اینو باید کسایی جواب بدن که هم زایمان بادرد طبیعی داشتن و هم زایمان با آمپول فشار
من که خودم ۴۰ هفته و۴ روز با آمپول فشار دخترم به دنیا اومد

سوال های مرتبط