۳ پاسخ

من داشتم پیش دکتر غدد میرفتم ماهی یکبار هم ازمایش میدادم

سلام عزیزم من داشتم سر هر دو بارداریم،الان دارو میخورم خداروشکر کنترله،تحت نظر مهدیه فتح الله زاده هستم

مهنوش شمشادی

سوال های مرتبط