۲ پاسخ

فک کنم چون اون یکی سینه فشار شیرش کمتره و باید محکم تر مک بزنه دوس نداره

اتفاقا من دو ماھہ با یہ سینہ شیر میدم 😅 نمیدونم چرا سینہ سمت راستم ھم انگار مزہ شیرش فرق میکنہ ھمم چمم نیست،سر دختر بزرگمم پونزدہ سال پیش ھمینجور شد سینہ سمت راستمو نمیگرف با یہ سینہ تا دو سال ویہ ھفتہ شیرش دادم

سوال های مرتبط