مامانا بنظرتون جا بخیه هام طبیعیه یا برم دکتر؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خوب پوستت ترک نداری. زخمتم خوب میشه هیچی نمی مونه ازش چون پوستت خوبه

دکترت کی بوده؟

از منم اینجوریه🤦🏻‍♀️یعنی گوشت اضافس؟

مال من جاش قرمز نبود

چه قشنگه ماله بعضیا رو دیدیم اصلا خوب نبوده

با چی شیو میکنی؟

برو دگترت چک کنه

قرمزه اما صافه

اولش این قرمزه ام نبود ولی الان اینجوری شده یه حالت گوشت اضافس انگار

بخیه زایمانت

چ تمیزززززززززززز

سوال های مرتبط

مامان ارکان👼🏻💙 مامان ارکان👼🏻💙 ۴ ماهگی