تو ۱۳هفته طول سرویکس ۳۴ خوبه؟ یا نیاز به استراحت داره؟

۶ پاسخ

اره برای من ۳۲ بود

منم ۳۲

تو انتی خیلی میاد پایین الان خوبی ولی باز زیاد کار نکن تا انومالی

خوبه ک

خواهش گلم

نه عزیزم طول سرویکست خوبه فقط کارای سنگین نکن که پایین نیاد

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی