جواب ازمایش قند خونمه لطفا هرکی میتونه راهنماییم کنه 🙏

تصویر
۱۰ پاسخ

یه کوچولو بالاعه به دکترت نشون بده ولی جای نگرانی نیست

چجوری باید جوابشو برات بفرستم اسکرین گرفتم

برای من ۱۰۴ بود دکتر گلوکوفاژ داد

بالاست گلم، چندان تغییری با دفعه قبل نکرده
نه که نیاز به انسولین باشه.هاا، توی محدوده‌ای هستش که اگه درست رعایت کنی حتمن میاد پایین.

سلام بالای ۱۰۰ باید رعایت کنی
ولی زیاد بالا نیست
مراعات کن
شب آزمایش چی خوردی

برای خانم باردار نباید روی ۱۰۰ بیاد . مخصوصا الان که تازه اولشی . معمولا ماه آخر دیابت بارداری میگیرن که باید مواظب باشی ‌.
ماست کم چرب پاستوریزه بگیر . توش کدو سبز رنده کن . یکم سیر هم اگه دوست داشتی بزن . مثل ماست و خیار میشه . بگیر بخور قندت بیاد پایین

عزیزم قند ۱۰۲ زیاده کنارش Hزده
مادر باردار باید قندش زیر ۹۲ باشه
من خودم الان قندم ۹۵ هست دکتر بهم گفته پیش دیابت دارم و طبق تغدیه دکتر پیش میرم که بتونم قند کنترل کنم .جوابتون حتما پیش پزشکتون ببرید .

بالاست باید رعایت کنی ببر دکترت ببینه

عکسشو بده هوش مصنوعی جوابشو بهت میده

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان nikan🫀Kiyan مامان nikan🫀Kiyan هفته بیست‌وپنجم بارداری