سلام کسی میتونه جواب ازمایش منو تفسیر کنه؟

تصویر
۶ پاسخ

نگران نباش چیزیت نیست آزمایش ات عین ماله منه حتی تو تاپیکهام هستش خواستی برو ببین
تازگیا مد کردن مرحله اول رو ریسک میزنن که طرف بره دوباره سه تومن خرج کنه مرحله دوم غربالگری رو بره یا هم از خدا بیخبرا میگن برو سلفری بده
واقعآ نمی‌دونن چه استرسی به آدم وارد میکنن

اون نوشته قرمزه ریسک سندرومه ۲۳م باید آزمایش بدی بازم عزیزم

ببخشید شما چندسالته

بفرما عزیزم

تصویر

ریسک سندروم دان متوسط برات زده بخاطر سن معمولا میزنن ولی باز با دکتر مشورت کن اگ لازم دونست ازمایش تکمیلی بده

سلام خوبید شما بردید پیش دکتر چی گفت

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق💖🎀 مامان فندوق💖🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفدهم بارداری
مامان مرصاد مامان مرصاد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ودوم بارداری