چیزبدی نیست نگران نباش.
مبارکه
اون اچ کهزده یعنی. های یعنی بالا هست، خب باتوجه به هفته ای که هستی اوکی هست
مبارکه مثبته عزیزم چند از پریودت گذاشته بود
پوچ موچ نیست نترس الان مطمعنم 4 یا 5 هفتته
منم اینجوری بود بتام ترسوندن منو خدارو شکر همه چی خوبه نگران نباش
بتات خیلی بالاس یا چند قلو یا خدای نکرده پوچ
مثبته عزیزم
بتات خیلی بالاست، چند روز تاخیر داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.