خوبه که
عزیزم بنظرم که اوکیه خیلیم خوبه
ازمایش هم دادی همه چیزش اوکیه؟
خداروشکر که خوب میخوره دیگه بقیه ش ژنتیکه
آره هم اندازه دخترم تقریبا
قدش چند عزیزم؟
چاقی و لاغری و زیاد خوردن مهم نیست عزیزم
مهم اینه بچه نرمال باشه و وزنش روی نمودار خوب باشه
اگر مشکلی نداره پس دنبال چاق شدنش نباش
دختر من ۱۲ کیلواِ و بعضی وقتا میخوره بعضی وقتا اشتها نداره ولی اصرار نمیکنم بهش بزور برای غذا
فنچول هست چه کنم🤣
اینم یه عکسدیگه ش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.