پیرو تایپیک قبلم
بنظرتون اوکیه دخترم؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبه که

عزیزم بنظرم که اوکیه خیلیم خوبه
ازمایش هم دادی همه چیزش اوکیه؟
خداروشکر که خوب میخوره دیگه بقیه ش ژنتیکه

آره هم اندازه دخترم تقریبا

قدش چند عزیزم؟

چاقی و لاغری و زیاد خوردن مهم نیست عزیزم
مهم اینه بچه نرمال باشه و وزنش روی نمودار خوب باشه
اگر مشکلی نداره پس دنبال چاق شدنش نباش
دختر من ۱۲ کیلواِ و بعضی وقتا میخوره بعضی وقتا اشتها نداره ولی اصرار نمیکنم بهش بزور برای غذا

فنچول هست چه کنم🤣

تصویر

اینم یه عکس‌دیگه ش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ✨MILAN✨ مامان ✨MILAN✨ ۲ سالگی