این رفتارا طبیعیه
رفتارای هرسنی رو بخون تا بااگاهی بیشتر گل پسرتو بزرگ کنی. و کمتر اذیت بشی
تا سه سالگی یه دوره لجبازی دارن
تا پنج سالگی هم یجور دیگشو دارن
الان نمیتونن حرف بزنن تازه متوجه شدن از مادرجداهستن مستقلن تواناییایی دارن ولی کمه برای همین جیغ میزنن لج میکنن
دیروز دخترمو بزدم بازار کف خیابون نشسته بود بلندنمیشد گفتم بنام خداشروع شد😂😂😭
فقط عصبی نشو دادنزن
عزت نفسشونو از دست میدن و عصبی میشن پرخاشگر میشن
جاییم که حق باشماس کوتاه نیا باحرف بامهربونی ولی قاطع نذار اون کارو انجام بده
مثلا دخترم لج کرد گریه کرد ولی من بغلش کردم گفتم خیابون کثیفه
اره طبیعیه
دقیقا پسر منم همین شده جدیدا تازه سرشم زمین میزنه دیوونه میکنه آدمو اینقد حرص الکی. میزنه
منم دخترم لج میکنه چیزی ازش بگیریم🤣
واییییی وایییی پسر من دیروز به درجه ای از هلاکت رسید گفتیم دور از جونش الان تموم میکنه ده نفرو بهم ریخت
هیییییییچ رقمه هم اروم نمیشد
از شدت گریه بالا میاورد
وقتی زجه میزد و خودشو میکوبید زمین هیچکسم قبول نداشت
میخواستم سر خودمو بزنم تو دیوار ازدستش
خیلی افتضااااااح لجباز شده
دقیقا😑😑
سوگل ی لباسش ببر بنداز قد دِرکی تا خوب بشه
دقیقا پسر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.