۶ پاسخ

خیلی انقباض داری. منظمه

درد داری؟
بچه هم خودشو سفت میکنه؟

دردم داری؟

داره تایم هاش کم میشه
اگ دیگ غیر قابل تحمله برات برو بیمارستان

فقط نوشتنت 😂😂
دیگع اخر ماهیی هست این چیزا

برو بیمارستان داره منظم میشه انقباض هات

سوال های مرتبط