این قسمت میگیره ول میکنه میشه انقباض؟؟

تصویر
۳ پاسخ

انقباض خیلی بده مخصوصن درد زایمان
😂😐منم مثل شما بودم تا یخورده دردم میگرف میگفتم وای امروز زایمان میکنم
ولی درد زایمان ک گرفتم فمیدم اونا هیچی بود 😩

بچه میزنه تو دنده و معدت درد اونه

ن زیر شکمت بگیره ول کن با کمردرد میشه انقباض

سوال های مرتبط