حتما کودک نباید باشه هرجا میتونی ببری
من کرج میبرم عزیزم سمیرا صدر خانلو ...وقتایی ک نیس میبرم امید صالحپور مطبش شریعتیه ولی بیمارستان نگاه هم میاد....هر دوشون خیلی خوش اخلاقن ...من دخترم نارس بود اولین بار بیست روزگی بردمش و هر سال چکاب چشم میبرم
براچی میخوای خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.