۶ پاسخ

عزیزم پدرشوهرم بوتان داره راضیه ما خواستیم بخریم فروشنده گفت ایران شرق بهتر
ازاین جدیداست که هزار تا سنسور بهش وصله ولی الکی از اولی خریدیدم تا حالا ۳بار اومدن از طرف شرکت؛ اومدن واسه تعمیرش خیلی خاموش میشه میگن بخاطر سنسور ها ست حساس حتی اومدن برامون قطعش کردن بازم گاهی اوقات خاموش میشه .

ایران شرق بدردنمیخوره هی خاموش میشه

منی که بوتان دارم میگم خوب نیست .چون یه لوله های نمیدونم چی داره که شوهرم میگه کوچیکه و باعث میشه زود رسوب بزنه و فشار آبو کم میکنه . سالی یکی دوبار شوهرم رسوب زداییش میکنه .حالا خوبه بلده وگرنه باید پول به تعمیرکار میدادیم .ایران شرق این مشکلو نداره ‌منم میخوام عوض کنم ایران شرق بگیرم

بوتان

بوتان قطعاا

بوتان شانسیه ما داریم خاموش میشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا کوچولوو🤱 مامان آیدا کوچولوو🤱 ۴ سالگی
مامان دلوین و علی مامان دلوین و علی ۴ سالگی