۲ پاسخ

چرا۵قطره🤔🤔
من دخترم بردم دکتر یکماهش بود
قطره داد گفت ۳۰قطره هر۶ساعت
۱۵قطره سمت چپ و۱۵قطره سمت راست دهنش بریز بخوره...دوهفته پیش بردم گفت یکم برفک داره باز براش نوشت همون ۳۰قطره من دیدم خوب نشده خودم یکی دیگه خریدم بهش دادم
پس فردا باید ببرم دکتر ببینتش....

پنج قطره

سوال های مرتبط