منم استفاده میکنم چیزه بدی نیست
رو دستت بزن بعد بزن اونجاش جلوی عرق سوز شدن میگیره
بچه من به پودر بچه حساسیت نشون میده دو بار براش زدم هر دو بار سوختگی پیدا کرد ولی برای گردنش خوبه عرق سوز نمیشه
دور از بچه بریز تو پیاله پیش دستی چیزی که هوا آزاد میشه ذرات نره بینی و گلوی بچه
بیار با دستت بردلر اروم بزن بدنش ..... چون بپاشی محکم میریزه بیرون بهتره دور از بچه باشه
من هم گلوش میزنم هم زیر بغل هم پاهاش
من استفاده نمیکنم به جاش وازلین مخصوص کود آلوینا میزنم عالیه
گفتن منسوخ شده ولی من بجز اون هرچی زدم ب بغل پای بچه برای تعویض پوشک و زیر بغل و زیر گردن ک نسوزه بدتر شد مثلا کرم چیکو کالاندولا سودو کرم و... ولی با پودر بچه اصلا سوختگی ندارع
اصلا نزن
ب من گفتن منسوخ شده نزن ولی ب نظرم چیز خوبیه بیشنر خودم استفاده میکنم تا بچه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.