۱۱ روز دیر زدی
بچه منم ۱۷واکسن داشت که گفتن چهارشنبه ها باید بیاری چون سرما خورده نبردمش گذاشتم برا هفته بعد که قشنگ خوب شه
۱۴ خرداد
۱۴ خرداد
عزیزم بچه منم۱۴۰۳/۹/۱۴ بدنیا اومده😍
من نتونستم شنبه هفته پیش واکسن بزنم بچمم مریضه هنوز چند روز عقب بیوفته هیج ایرادی نداره نگران نباش ❤️🌱
۱۴خرداد
عزیزم باید ۳/۱۴میزدی
۱۴ خرداد باید میزدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.