مامانا قی کردن گوشه چشم از چیه؟
چیکار کنیم؟؟

۴ پاسخ

یا عفونت کرده یا مجرای اشکش بستس
اگه از اول اینجوری نبوده پس عفونته ولی اگه از روز اول عفونت میاد مجرا اشکش بشتس

پسر منم اینجوریه با گوش پاک کن یکم گوشه چشم به سمت بینی فشار دادم بهتر شد دست بزن ببین مجرای اشکی خودت کجاست اونحا رو ماساژ بده

قی کردن ینی چی؟

هیچی گلم‌ مجاری اشکش کامل تشکیل نشده. ماساژ بده. بین دماغش و گوشه چشمش و سعی کن ماساژ بدی یا دورانی یا از بالا ب پایین

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان نور 💫 مامان نور 💫 ۱۱ ماهگی
مامان لنا❤️ مامان لنا❤️ ۳ ماهگی