۴ پاسخ

منم میخام شروع کنم میتونم امشب بهش فرنی بدم و چقد بدم
اضافشو میتونم بزارم یخچال فردا بدم یا نه

یه قاشق چایی‌خوری آرد برنج با آب جوشیده حل کن بذار روی گاز به قوام رسید بهش بده بخوره
دو سه روز بهش بده بعدش حریره بادوم بهش بده
برای حریره هم بادوم بنداز توی آب پوستش جدا کن با پشت الک ریز ریزش کن مثل همون فرنی درست کن توش این بادومم بریز

فرنی بده از روزی هر ۴ ساعت ۱ قاشق دو قاشق سه قاشق شروع کن تا روز سوم به ۱۲ قاشق چایی خوری برسی
بعد میتونی توش موز پوره شده بریزی
پوره هویج یا سیب زمینی بدی
پوره سیب پخته شده بدی
حریره بادام اگ رفلاکس نداره بده
سوپم میتونی بدی با مرغ هویجو برنج

منم مثل خیلیاتون نمی‌دونستم چی به بچم بدم 😕
تا اینکه این کانالو پیدا کردم 😍👇
برنامه غذایی دقیق + اختصاصی میده 😳
حتی برای یبوست، رفلاکس و وزن‌گیری هم راهکار داره!
مشاوره هم میدن 👌🏻
واقعا فرقشو دیدم

@ninifoodartam

@Atena_0422

سوال های مرتبط