بله ۲۹ هفته زدم به توصیه پزشکم که گفتن از ۲۸ تا ۳0 هفته بزنم
وای من ۱۰ سال پیش خیلی سرش اذیت شدم حالا میترسم برم بزنم 😔
واکسن کزاز رو ۱۷ هفته زدم🙄
نگفتن ولی میدونم نزدم باید بزنم هفت ماهم تموم بشه انشاالله میزنم
بله عزیزم ، من هفته پیش زدم
خیلی راحت گذشت فقط جاش یکمی درد میکرد
من نمیزنم 😆
اگه از ده سال پیش نزدی باید بزنی من زدم همون موقع اصلا درد نداشت ولی کم کم دستت سنگین تر میشه، زیاد چیز سختی نیس عزیزم
واکسن کزاز ؟!..
اره ولی زوده الان
چه واکسنی؟
بله ولی هنوز نزدم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.