۲ پاسخ

سایناشور
دوسال بود نرفته بودم بخاطر زایمان و بارداری بعد ک رفتم گفت اصلا لازم نبود بیای دیگ نیا

من با سوپرانو تیتانیوم جواب گرفتم
والانم مدتهاس تو مرحله شارژم 8 ماه ییار میرم

سوال های مرتبط