۴ پاسخ

چجوریه؟شامل کیا میشه؟

ما که هنوز کارخونه زنگ نزده که بیاین اگه تعطیل بشه باید خودشون نامه بدن برا بیمه بیکاری ؟ما حقوق برج ۱۲هنو ندادن

چقدر میدن؟ما تازع میخواستیم اقدام کنیم😐🤣😭

چرا نشه؟

سوال های مرتبط