خانما من خیلی نگرانم نینیم خیلی میخابه
میترسم مشکلی باشه

۵ پاسخ

خیلیم خوب خودتم بخواب

اگه زردی نداره عالیه که بخوابه
یعنی دلدرد نداره و سیر میشه

ن نترس کیف کن،بزار بخابه،فقد برا شیرش بزن کف پاش ،یا لاله گوشش رو ماساژ بده،فعلن میخابه مث دختره من،یکم بگزره باز گریهاش شرو میشه

بچه تا ۴۰روز‌باید بخوابه اگه نخوابه باید‌نکران باشی فقط باید بیدار بشه شیر بخوره بخوابه

نه حالش خوبه که میخوابه‌ دیگه

سوال های مرتبط