قشنگم من امروز رفته بودم دکتر راجب زایمان پرسیدم ازش،برگشت گفت ببین من ۳۰ هفته معاینه میکنم،اگه ببینم میتونی زایمان طبیعی کنی میفرستم ولی اگه نخوای نمیفرسته و اینکه راجب اپیدورال گفت که روش خوبیه ولی تو بیمارستان خصوصی!نه دولتی
یکم دلگرم شدم که یه مقدار فکر کنم راجبش
عروس خالم انجام داده بود خیلی ناراضی بود
زایمان طبیعی؟
یکی از فامیلامون زده بود راضی بود مخصوصا ماما همراه داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.