۱۳ پاسخ

دردش ک زیاده ولی ب این فک کن فقط چندساعته ما پریود و ۳/۴ روز تحمل میکنیم ولی این درد نهایتا ده ساعته بچه ک بدنیا میاد همه چی تمومه
از قبل اگر ورزشاتو بکنی و ماما همراه داشته باشی خیلی بهت کمک میکنه کمتر اذیت شی

دردش زیاده اما نگران نباش خدا خودش قردت تحمل درد رو هم بهت میده
من زایمان اولم طبیعی بوده اپیدورال ایناهم نزدم
ماماهمراه داشتم خیلی راضی بودم اینبارم میگیرم و طبیعی پسر دومم رو هم دنیا میارم خدا کمکم کنه

دردزایمان طبیعی
برابرباشکستن کل استخوان هاي بدنه
وممکنه تا12ساعت ادامه داشته‌ باشه

من واسه یه عمل دیگه بی حسی اسپاینال زدن به کمرم که مث امیدوراله، ولی خداردشکر بعدش مشکلی نداشتم و عوارضی نداشت، درمورد درد زایمان هم بگم هرجوری هم که باشه بعد زایمان تموم میشه و یادت میره، خیلی شیرینه بعدش

درد زایمان طبیعی کاملا قابل تحمله ولی دو ساعت آخر بله خیلی سخت میشه و بارها میگی غلط 😂کردم و سختی بعد زایمان بخیه هاشه

اگه میخای دردش برات راحت باشه و زود زایمان کنی ماما خصوصی بگیر صددرصد عالیه

منکه تجربه نداشتم دخترخالم تو بارداری هر دوتاشو فعالیت داشت ورزش می‌کرد پیاده روی زیاد داشت روزی ۱۰ بار پله هارو بالا و پایین میکرد میرفت بیرون و میومد تو بیمارستان دولتی بدون ماما همراه زایمان طبیعی کرد رفت تو اتاق یک ربع بعد بچه به دنیا اومد قبلش تو راه رو بیمارستان با پرستارا می‌رقصید میگفت دردش در حدی بود انگاری یبوستم و دارم زور میزنم
ولي خواهرش هر دو زایمان وسطاش بیهوش شد به زور بچه رو کشیدن بیرون و برش خورده

عزیزم من دوستام چندوقت پیش زایمان کردن طبیعی دلشون به اپیدورال خوش بود ولی تا ۵،۶سانت باز نشی اپیدورال نمیرنن یعنی نصف دردتو میکشی،بعد اپیدورال زایمانو کند میکنه برای همون میزارن نهایت دردتو بکشی چندسانت باز شی بعد تزریق میکنن که بعدشم درد پاهاتو مقعدو اینارو نمیندازه فقط دلو کمرو اروم میکنه

ببین بدن با بدن فرق داره خب..من زایمان اولم طبیعی بود دردش واسم درحد پریود بود زایمانمم راحت بود ولی یکی ازفامیلامون ۱۲روز بعد من زایمان کرد میگف از درد جیغ میزدم و موهامو میکشیدم😐نمیشه گف واسه همه دردش یکسانه..درمورد اپیدورال هم تجربه ای ندارم عزیزم

من دیدم طرف تو ماشین زاییده پارگی نداده بستگی داره

ببین بدن هرکس و لگنش فرق داره

یکی میگه مردم و زنده شدم،یکی از همسایه های ما دختره اهل بندر بود ۱۶ سالش بود میگفت انگار درد پریود بود یکم زور زدم بچه اومد 🤣

من زایمان نداشتم ولی در مورد اپیدورال خیلی پرسیدم مثل بی حسی سزارین میمونه ولی اونقدر عمیق نیست بی حسی کمتری داره بعدشم سردرد افت فشار و اینارو ممکنه داشته باشی و موقعی که دهانه رحم چهار سانت باز بشه بی حسی بهت میزنن

دردش وحشتناک زیادههههه
صدبرابر پریودی والا

سوال های مرتبط

مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری