یکم استامینوفن بده عزیزم شاید جاییش درد میکنع
دیروز دختر من یه ساعت بکوووووب گریه کرد ینی روانی شدم باز یه ربع آروم شد یه ساعت دیگه یهههههه بند داد میکشید
به انگشت مکیدن عادت داشت از وقتی ترک کرده خیلی باهام لجبازی میکنه
با انگشت خیلی آروم بود
شاید داره دندون در میاره ؟ تب نداره ی استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.