۴ پاسخ

سلفری رو میگی؟ معمولا اگه انتی یکم ریسک بده می‌نويسن هزینش یخورده بالاست

اون آزمایش که برات نوشته غربالگری اوله جنسیت توش مشخص نمیکنه .. حتما باید انجام بدی

نه لازم نیست همه انجام بدن
اگه انتی مشکل داشته باشه میفرستن سلفری در غیر اینصورت نمیخواد

ژنتیک تو بارداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری