مردم اقد شستم اسهال این بچه چرا خوب نمیشهه خداا

۵ پاسخ

ویروسه عزیزم باید ببریش دکتر حتما

ماست کاجان پرچرب بده
یزدان شربت سفیکسیم میخوره دو روز اسهال شدید شد.همینکه ماست میدم یک روز درمیون دسشویی میکنه

بهش غذاهای سفت بده موز برای پسر من خیلی خوب بود

پودر سنجد و موز.. سیب زمینی آب‌پز بده من خودم خیلی دوست دارم پودر سنجد بدم بخاطر خاصیتش ولی دختر یبوست داره نمی تونم بدم

پودر سنجد بریز تو غذاهاش

سوال های مرتبط

مامان نخودچه🩷و تودلی مامان نخودچه🩷و تودلی ۱۳ ماهگی