ویروسه عزیزم باید ببریش دکتر حتما
ماست کاجان پرچرب بده
یزدان شربت سفیکسیم میخوره دو روز اسهال شدید شد.همینکه ماست میدم یک روز درمیون دسشویی میکنه
بهش غذاهای سفت بده موز برای پسر من خیلی خوب بود
پودر سنجد و موز.. سیب زمینی آبپز بده من خودم خیلی دوست دارم پودر سنجد بدم بخاطر خاصیتش ولی دختر یبوست داره نمی تونم بدم
پودر سنجد بریز تو غذاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.