۸ پاسخ

کته و ماست یذره اندازه نوک سوزن توش سیررنده کن و نعنا بریز پودر کیدی لاکتم بریز بده بخوره

چیزی گلوش نمونده؟
پسر من چیزی گلوش میمونه اسهال میشه

شربت لوپرامید بده بهش

من هرچی دارو اسهالی بود دادم خوب نشد اخرش گیاهی دادم جدوا و گلپوره خوب شد

پودر کیدی لاکت دادی؟
تو ماست بریز بده بخوره اگه ندادی

وای اسم اسهال میاد تن و بدنم میلرزه 😵‍💫😫

کیدی لاکت زینک دادی !؟
من دادم به دخترم بعد سه روز خوب شد

من خودم گرفتم هرچی قرص دارو میخورم فاید نداره

سوال های مرتبط