خانما من واکسن یه سالگیش هنوز نزدم .دیر نمیشهه؟؟

۴ پاسخ

من سه ماه دیرتر زدم

مشکلی نیست فدات منم ۲۱ روز گذشته بود زدم واسش
بذار اوکی شد واسش بزن

یه ماه گذشته برو بزن خب

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شیدا فرفری🦋🫧 مامان شیدا فرفری🦋🫧 ۲ سالگی