۱ پاسخ

اره خیلی
من از سه ماه پیش این دردارو دارم وهرروزم داره بدتر میشم کم مونده هی گریه کنم باهر تکون
دکترم گف چون شکم سومع ویه سقط وکورتاژ داشتی هم دردات زودتر شروع شده هم شدیدتره

سوال های مرتبط