مامانا فردا عمل میشم اسم دخترمو دلارا بزارم یا آیلین ؟

۱۹ پاسخ

آیلین خیلی زیبا تر
دلارا فرااااااوون شده

سلام عزیزم. مجدد سونو دادی بابت دور سر بچه؟ وضعیت بهتر شد؟ منم تجربه مشابه دارم و نگرانم

آیلین

دلارا قشنگتره

دلارا

جفتشم قشنگن ولی آیلین بنظرم خیلی خیلی زیاده دلارا جدید تر و ترند تره این روزا

دلااااارا

منم خیلی دوست دارم دلارا
پسرم گیر داده میگه نورا هر کی هر چی میگه میپره بهشون نمیدونم چجوری از سرش بندازم😂

دلارا

دلارا

دلارا بهتره از نظر من

اسم پسرت چیه

به نظر منم دلارا ..به سلامتی ایشالا🌹

دلارا
خیلی جدیدتر و لطیف تره

دلارا.

دلارا خیلی خیلی قشنگ تره

ایلین

دلارا

دلارا

سوال های مرتبط

مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان پرنسس مهوا 🌸🩷 مامان پرنسس مهوا 🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان اِلا مامان اِلا ۲ ماهگی
مامان رُز مامان رُز ۴ ماهگی