الان واقعا خیلی بهتر شدم از وقتی که دارو ها رو استفاده میکنم
من داشتم هنوزم ادامه داره دارو استفاده میکنم و استراحت
من میفهمم انقباض چجوریه ؟؟
اره من از ۱۶هفته انقباض دارم
باید استراحت کنی و بری دکتر دارو میدن
من داشتم بستری شدم سع روز
من از ۱۶ هفته انقباض داشتم دکتر بهم گفت مایعات بیشتر مصرف کنم و آب زیاد و نفس های عمیق ولی اگر دیدی شدیده برو بیمارستان یا دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.