خانوما کسی بوده تو ۲۷ هفتگی انقباض بگیره؟
اگه بوده چیکار کردید

۶ پاسخ

الان واقعا خیلی بهتر شدم از وقتی که دارو ها رو استفاده میکنم

من داشتم هنوزم ادامه داره دارو استفاده میکنم و استراحت

من میفهمم انقباض چجوریه ؟؟

اره من از ۱۶هفته انقباض دارم
باید استراحت کنی و بری دکتر دارو میدن

من داشتم بستری شدم سع روز

من از ۱۶ هفته انقباض داشتم دکتر بهم گفت مایعات بیشتر مصرف کنم و آب زیاد و نفس های عمیق ولی اگر دیدی شدیده برو بیمارستان یا دکترت

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رُهام مامان رادمهر و رُهام هفته سی‌وهشتم بارداری