اس دندونیو چجوری میپزین

تصویر
۳ پاسخ

امروز منم برای پسرم آش دندونی درست کردم.نخودولوبیا وعدس و گندم وهمه رو از شب گذاشتم خیس خوردن وصبح هم گذاشتم رو دیگ وقابلمه خیلی بزرگ بالا گذاشتم واینقد پخت که کاملا پر لعاب شده بود و خوشمزه.پباز داغ حسابی هم برای روش درست کردم وپخش کردم تو در وهمسایه وفک وفامیل.

مثل آش رشته ولی رشته و سبزی آشی نداره عوضش گندم داره

من نخود،لوبیا،عدس،ماش،گندم سه ساعت نفخشون گرفتم باهم پختم نمک و زردچوبه زدم بعدم ی پیازداغ مشتی

سوال های مرتبط

مامان ائل آی مامان ائل آی ۱ سالگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی