امروز منم برای پسرم آش دندونی درست کردم.نخودولوبیا وعدس و گندم وهمه رو از شب گذاشتم خیس خوردن وصبح هم گذاشتم رو دیگ وقابلمه خیلی بزرگ بالا گذاشتم واینقد پخت که کاملا پر لعاب شده بود و خوشمزه.پباز داغ حسابی هم برای روش درست کردم وپخش کردم تو در وهمسایه وفک وفامیل.
مثل آش رشته ولی رشته و سبزی آشی نداره عوضش گندم داره
من نخود،لوبیا،عدس،ماش،گندم سه ساعت نفخشون گرفتم باهم پختم نمک و زردچوبه زدم بعدم ی پیازداغ مشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.