۳ پاسخ

الانکه واسه دندون زوده شاید واسه چیز دیگه ناراحته

عزیزم حتما ببرش دکتر نمیشه ک هم‌ تب کنه هم شیر نخوره

ت این سن بچه ها لجباز میشن طوری نیس

سوال های مرتبط

مامان هامین کوچولو👶 مامان هامین کوچولو👶 ۳ ماهگی
مامان 🩵آقا هامین🩵 مامان 🩵آقا هامین🩵 ۸ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان آرتا،♥️🩵 مامان آرتا،♥️🩵 ۴ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۱ ماهگی