خانما شما بعد زایمان سوتین می‌پوشین یا ن ؟

۶ پاسخ

اره حتما بپوش . از این سوتین هندیا بگیر خیلی راحتن از سوتین شیردهی هم بهتره

نپوشی کم کم کش میاد

سوتین شیردهی بپوش هم راحته هم سینه هات افتاده نمیشه

تو خونه نه چون شیر و کم میکنه فشار میاد

من همیشه دارم

فقط بیرون رفتنی و مهمون داشتنی

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی